loading...
کاسپین دانلود | مرجع بازی های مود شده | دانلود بازی مود شده | بازی هک شده
مجموعه بازی ها و نرم افزار های اندروید 2015
Abolfazl بازدید : 152533 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (56)

در بازی Dragon Mania شما از اژدهای نوزاد نگهداری می کنید تا بزرگ شوند و تبدیل به اژدهای بزرگی شوند. شما وظیفه دارید از آنها مراقبت کنید و به آنها تمرینات جنگی مانند حمله و دفاع بیاموزید. در هر مرحله از این بازی شاهد بزرگ شدن اژدهای انتخابی خود می شوید و می توانید در آخر با آن به مبارزهبا اژدهای دیگر بروید. این بازی دارای گرافیک ۳D با محیطی جذاب می باشد و همچنین می توانید زبان بازی را به زبان های دیگر مانند ایتالیایی، پرتغالی، فرانسوی و … تغییر دهید. این بازی به دلیل نامحدود بودن به شما این امکان را می دهد که تا هر تعدادی خواستید اژدها برای آموزش دادن انتخاب کنید.شما می توانید به صورت رایگان ، این بازی را از سایت کاسپین دانلود ، دانلود کنید !

اگر از طرفداران بازی های پرورش اژدها هستید ، پیشنهاد میکنم بازی Dino Island را از دست ندهید !

            .

دانلود از پیکو فایل

حجم : 26 مگابایت

فرمت : Apk

رمز در صورت نیاز : www.caspian-dl.rozblog.com

(کپی برداری فقط با ذکر منبع لینک دار )


 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1394/09/07 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام عرض خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون من دنبال ورژن یکش
بودم اما این ورژن ۴ لطفا رسیدگی کنید.
پاسخ : چرا ورژن 1 ؟

سایت دیگه آپ نمیشه شکلک


این نظر توسط Danial در تاریخ 1394/08/30 و 23:47 دقیقه ارسال شده است

چرا بعد دانلود هنگام نصب می گه نصب نشد
پاسخ : با گوشی شما مشکل داره

این نظر توسط پرهام در تاریخ 1394/08/06 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

چطوری دانلود کنم
پاسخ : نوشتم که :|

دانلود از پیکو فایل !

این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/08/06 و 21:49 دقیقه ارسال شده است

از کجا دانلود کنم از لینک دانلود من که لینک دانلود را نمی بینم

پاسخ : نوشته دانلود از پیکو فایل

این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/07/26 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه بگین †چجوری دانلودکنم نوشته دانلودازپیکو فایل یعنی چی؟؟؟
پاسخ : روش بزنید دانلود میشه

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/07/23 و 23:20 دقیقه ارسال شده است

چطوری دانلود کنم
پاسخ : از طریق لینک دانلود . . .

این نظر توسط حسام در تاریخ 1394/07/17 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

یه سوال این نسخه پول و الماس و غذاش بی نهایته ؟
پاسخ : بله . . .

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/06/28 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

چرا به من میگه نمیتوان فایل را باز کرد میشه بگید چیکار کنم؟
پاسخ : احتمالا بازی رو کامل دانلود نکردین

این نظر توسط mahdi در تاریخ 1394/06/22 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

سلام
من دان کردم نصب کردم ولی تو loading اش گیر میکنه نمیاره و اون خط پر نمیشه چه کنن؟
پاسخ : مشکل از گوشی شماست

این نظر توسط سروش در تاریخ 1394/04/01 و 22:41 دقیقه ارسال شده است

دمتون گم عالیه با تشکر


کد امنیتی رفرش
آمار سایت (وبگذر)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی کاسپین دانلود چیست؟
    پیج رنک گوگل
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 170
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3233
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 846
  • بازدید ماه : 556
  • بازدید سال : 33,332
  • بازدید کلی : 1,067,320